رهامرهام، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

تولد آشنايي

*** پسر باهوش من ***

1391/2/23 23:11
نویسنده : مامان ژيلا
1,221 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم

  • لپ تاپو روشن کردم ,رهام بدو بدو اومد گفتم رهام دست نزنیا.اونم گفت: "نگا" (یعنی فقط نگاه می کنم)

نرم افزار فایر فاکس و که باز کردم,تند تند می گفت :"دانلود" "دانلود" (انگار اونم می دونه اینترنت واسه چیه!!!)

  • سر شام بودیم یهویی دیدیم رهام هی می گه "استاندارد" اونم خیلی واضح و بدون غلط.اولش تشویقش کردیم که کلمه به این سختی رو بدون اشتباه داره می گه....

            بعدش دیدم هی بطری دوغ رو نشون می ده می گه "استاندارد"!!!!

فهمیدیم داره علامت استانداردو نشون میده!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان رادمان
24 اردیبهشت 91 10:11
واي چه كلماتي ميگه اين آقا رهام باهوش

ژيلاجان روزت مبارك


مرسی عزیزم
مامان احسان
24 اردیبهشت 91 10:53
آفریییییییییییییین به پسر با هوش خودمون..
خاله زهرا
24 اردیبهشت 91 22:17
ای جانم به این پسمل خوشگل و باهوشششششششش...آفرین رهام جون


مرسی خاله جونم
مامان تارا و باربد
26 اردیبهشت 91 10:55
ای ناقلا آخه تو چکار به استاندارد دارذی از الان گل پسر
ثمین
30 اردیبهشت 91 0:06
سلام! یکی از کاربران ژرورنال دنیای نفیس سوالی داشتن که قرار شد به اشتراک بزاریم. اینکه: چه لباسهايي براي سيسموني بخريم؟؟؟ خوشحال میشم شما هم نظرتون رو برامون بگید تا مامانای جدید استفاده کنن! منتظرتون هستیم