رهامرهام، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

تولد آشنايي

**** پسر حسود من ***

1391/6/1 15:26
نویسنده : مامان ژيلا
621 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم

اومدم یکی دیگه از خاطرات پسر شیطونمو بنویسم.الان 2 هفته ای هست که رهام بدجوری حسود شده!!

یعنی داره این خصوصیت اخلاقی رو هم تجربه میکنه!!!

حتی به شخصیتهای تلوزیون(مخصوصا اگه بچه باشند) هم حسادت میکنه.اگه ببینه بچه ای داره با ماشین بازی میکنه,زودی میره ماشین خودشو میاره میگه : خودم ماشین دارم(یعنی منم ماشین دارم!!!)

اسباب بازیهاشم به هیچکدوم از دوستاش نمیده!!!

ولی هر چی باشه,همه کاراش واسه ما شیرینه...

منم وقتی شبا واسش داستان تعریف میکنم,قصه رو به جایی می رسونم که بچه های خوب اسباب بازیهاشونو به همدیگه میدن...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان رادمان
5 شهریور 91 13:02
آفرين به مامان مهربون كه سعي داري با سياستي كه به خرج مي بري اين خصلت بد رو از رهام گل دور كني
مامان امیرمحمد
5 شهریور 91 14:08
قربون پسر نازم ... حسودیشم مثل خودش قشنگه ... اکثر بچه ها این خصلتو دارن چون میخوان فقط خودشون تو کانون توجه باشن .. بزرگتر بشه بهتر میشه ...
مامان هوراد
16 شهریور 91 15:35
جیگرت برم که از حالا مردی آفرین به مامان گل که اینقدر خوب با این آقای خوش تیپ برخورد می کنه البته با کمی تاخیر اما عزیزم تولدت مبارک
مامان تارا و باربد
18 شهریور 91 23:56
مامانی شماها کجائین کم پیدا شدین
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
25 شهریور 91 14:32
از آشناییتون خوشبختم. ممنون به ما سر زدید.
مامان اميرسام خان
4 مهر 91 11:36
اسلام پسر گلمون خوبه ؟ از جيش نگرفتيش هنوز؟ من چند ماهه باز مذارمش ولي تو دستشويي هر كاريش ميكنم نميره................كمك
الهام
22 آبان 91 18:36
سلام عزيزممممممممممممم قربون حسودي كردناش