رهامرهام، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

تولد آشنايي

نظرات (9)

مامان بیتا
23 آبان 90 0:37
دوستان عزیز سلام منتظر حضور پر مهر شما در نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی های کودک و نوجوان هستیم. 23 الی 27 آبان90 تهران خیابان فاطمی خیابان حجاب مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان غرفه هواپیماهای جت رو هیچ شادی نیست اندر این جهان ..........برتر از دیدار روی دوستان
مامان آرین
23 آبان 90 9:59
عزییییییزم قربون شیرین کاریهات برم
فرشته
23 آبان 90 11:17
سلام رهام جونم
الهي خودم خام خام بخورمت تو چقدر ماهي و شيطون.
اميدوارم هميشه سالم و تندرست باشي و همچنان به شيطنتهات هم پيروزمندانه ادامه بدي. آخه گل پسري شاه پسري قند عسلي . نميدوني رهام جونم از وقتي وبت رو ديدم عاشقت شدم حتما يه روز با ماماني مهربونت قرار ميذارم و فرزام رو ميارم تا با هم حسابي شيطنت كنيد و خوش بگذرونيد.
دوستت دارم فرشته شيطون و كوچولو.




مرسي خاله جونم/ولي به شلوغي هاي فرزام نميرسم!!!مي رسممممم!!!!
مامان آریان جون
24 آبان 90 22:36
خاله قربونت نمکی خاله
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
28 آبان 90 16:58
خاله قربونت تو چقدر ماهي و شيطون.
مامان آرین
3 آذر 90 9:52
بچه ها بیاین ساندویچ
مامی مهدیار
3 آذر 90 16:08
سلام چه پسر نازی ماشاالله یه دوست وبلاگی دیگه دارم یه دختر داره اسمش کیمیاست وقتی اومدم وب شما حس کردم پسر خوشکلتون خیلی شبیه به کیمیاست خودتون برید ببینید اینم آدرسش : http://www.kimiyababy.blogfa.com پیش ما هم بیا خوشجال میشیم
ازاده مامانه هانا
6 آذر 90 9:15
سلام مامانه رهام جوني پسمليت خيلي خيلي خيلي عسله هزار ماشالله ببوسيش هوار تا بووووووووووووووووس
نازنین نرگس نفس مامان
20 آذر 90 3:26
وای چه بانمک کوچولوی ناز نازی