رهامرهام، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

تولد آشنايي

شيرين كاري ها+فضولي هاي من...!!!

1390/8/1 9:52
نویسنده : مامان ژيلا
322 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه...

اول از همه از همه دوستاي خوب و مهربوني كه تو اين مدت حال منو مي پرسيدن،تشكر

مي كنم...

راستش من همون هفته اول خوب شدم و دوباره شلوغ كاري و بازي هاي من شروع شد... منتها ماماني وقت نكرده بود وب لاگمو به روز كنه،اينه كه خودم تصميم گرفتم علي رغم كمبود وقت(بدليل شلوغ كاري و بازييييي) وب لگمو به روز كنم.

اينم خلاصه اي از كارهاي مهم اينجانب:


   اون روز رفتم سر كيف ماماني،عاشق كارتها و عكس هايي ام كه توي كيف پولش هستش،خلاصه بعد از چندين بار كنكاش و فضولي كارت باشگاه مامانيم گم شد...

حالا هم هرچي ازم مي پرسن رهام كارت ماماني كجاست،سريع مي رم كيف مامانيمو ميارم ولي نمي دونم چرا اون تو نيستش!!!!

 

   اون روز يواشكي ماژيك هاي رنگي رو پيدا كردم و باهاشون بازي مي كردم يهويي ديدم اين شكلي شدم

رهام

/مامانيم كلي بهم خنديد

 

 

رهام

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ماهان عشق ماشین
1 آبان 90 15:20
ای شیطون .خدا رو شکر که خوب شدی.
مامان آرین
1 آبان 90 17:08
الهی قربونت برم با این شیرین کاریهات نباید هم وقت داشته باشی خاله جون
نازنین نرگس نفس مامان
2 آبان 90 1:05
سلام رهام جون ما هم خوشحالیم که شما حالتون خوب شده اصلا همین گم کردن کارت مامانی یعنی صحت و سلامتی کار با ماژیکتم خیلی با حال بود
مامان آرین
4 آبان 90 23:40
سلااااااااام با پست نتیجه نظر خواهی آپیم زودی بیاین
مامان آریان جون
6 آبان 90 23:08
کارت مامانی خودش گم شد.اصلا هم هیچ ربطی به پسرمون نداره. تازه ماژیکه هم خودشو زد به صورتش نه اینکه رهام جون ماژیک و زده باشه به صورش. من که میدونم خاله تو بی تقصیری قربونت
خاله مریم
10 آبان 90 9:07
مرسی از نظرت عزیزم ... این آقا رهام ما مثل اینکه خیلی شیطونه ... البته خیلی کار خوبی میکنه... رهام جون ادامه بده خاله
مامانجون طاها وپرهام
11 آبان 90 20:58
چه ابتكار قشنگي از زبان خود ني ني اين باعث ميشه بيشتر احساس كودكانه اورا درك كني آفرين درود برشما
مامان آرین
12 آبان 90 11:43
بفرمایید توی وبلاگمون با یه پست خوشمزه پذیرایی بشین
ناهی مامی اروین
12 آبان 90 12:33
پسمل نازی داری ممنون میشم به منم سر بزنی عزیز دلم
مامان تارا و باربد
18 آبان 90 1:35
سلام ماشالا به اين شيطون بلا خدا حفظش كنه اميدوارم هميشه در كنار هم خندان و سلامت باشيد از اينكه به ما سر زديد ممنونم.