رهامرهام، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

تولد آشنايي

بلدم با كامپيوتر كار كنما....

1392/4/5 8:45
نویسنده : مامان ژيلا
328 بازدید
اشتراک گذاری

ماه پيش كه بابا مهديم امتحان داشت همه درساشو با كامپيوتر مي خوند منم از اون موقع جو گير شدم...هي ميرم كامپيوتر يا لپ تاپو روشن مي كنم....مي گم دارم درس مي خونم!!!!

اون روز هم از بس هي كامپيوتر رو روشن و خاموش كردم،كارت گرافيكيش سوخت!!!

ولي بابا مهديم قول داده كه درستش كنه.

جديدا هم تو بازي انگري برد حرفه اي شدم....اينم يه نمونه از امتيازام....ابرو

البته بازي من فقط 15 دقيقه در روزه ,بعدش به زور ازم لپ تاپو ميگيرن!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

علی خوشتیپ
5 تیر 92 11:11
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون
مامان تارا و باربد
5 تیر 92 12:20
عزیز دلمه ایم انگری برد باز حرفه ای میگم فرصت کردی کمتر خرابکاری کن گلم آخه چرا زدی کارت گرافیگو سوزوندی می بوسمت گل پسر
ღ مونا مامان امیرسام ღ
16 تیر 92 20:15
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید. تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم. خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
مامانی درسا
2 مرداد 92 2:53
عزیزم تولدت مبارک انشاالله همیشه سلامت باشی

مرسی گلم

لاله
2 مرداد 92 9:33
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک

بیا شمعارو فوت کن تا 100 سال زنده باشی



مرسی گلم....
مامی ارمیا
2 مرداد 92 12:26
تولدت مبارک رهام جونم ارمیای من تو مسابقه نینی شکمو شرکت کرده و واسه برنده شدن به رای شما نیاز داره . لطفا کد 589 را به ش 20008080200 پیامک کنید
مامان تارا و باربد
14 مرداد 92 11:00
کجایی گلم خبری نیست ازتون
مامان امیرمحمد
17 مرداد 92 11:28
دلها همه بهاران شد از شمیم باران / مه رخ نموده امشب در عید روزه داران هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران / شیرین تر از عسل باد کامش به روزگاران میخواد ماه دیده بشه ، میخواد دیده نشه ! خودتون ماهید ! پیشاپیش عیدفطر مبارکتون باشه