رهامرهام، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

تولد آشنايي

## تعطیلات نوروز ##

1392/1/20 20:16
نویسنده : مامان ژيلا
256 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوست های خوبم

تعطیلات امسال نوروز من دو بار مسافرت رفتم.اولش که رفتیم تهران خونه بابا بزرگم.چند روزی اونجا بودیم.عصر فردای روزی که برگشتیم تبریز به مامان ژیلا خبر دادن که عمش به رحمت خدا رفته اونم کاملا یهویی و غیر منتظره!!!

این شد که شبش رفتیم آستارا.وقتی اونجا بودیم با اینکه همه عزاداری می کردن ولی من و بقیه بچه های فامیل کلی بازی کردیم.وقتی برگشتیم خونه من هی می گفتم بازم بریم مسافرت...!!!!

سیزده بدر هم بابا مهدیم ما رو برد یه روستایی تو شبستر به اسم شانجان...کلی بازی کردم البته در طول مسافرتهامون نق هم زیاد میزدم!!!

الان چند روز که خونه مادرجونم هستم هی میگم:"حوصله ام سر رفته"  بریم بیرون... بریم مسافرت....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان تارا و باربد
22 فروردین 92 3:36
سلام عزیزم خوبی امیدوارم همیشه شاد باشید و سرگرم گردش و تفریح
برای فوت عمه خانوم هم بسیار متأسفم تسلیت میگم



مرسی عزیزم...