رهامرهام، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

تولد آشنايي

***خرید لباس عید ***

1391/12/3 20:46
نویسنده : مامان ژيلا
224 بازدید
اشتراک گذاری

بابا مهدی و مامان ژیلا لباسهای عید منو زودتر خریدن تا شلوغی نزدیکی های عید رو زیاد نبینن(هر چند الان هم هی میرن بازار و خرید می کنن...من رو هم گاهی نمیبرن...)

من همه لباس هامو هی از تو کمدم در میارم و می پوشم.مخصوصا کفشامو خیلی دوست دارم...

وقتی هم بهم میگن رهام اونا کفشای عیدته الان نپوش میگم : نه اینا مبارکیه.... (چون هروقت میپوشم همه میگن مبارکه رهام...منم فکر میکنم اسمش مبارکیه نه عیدی!!!!)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان تارا و باربد
15 اسفند 91 11:02
عزیزم واقعا مبارکه ایشالا به سلامتی بپوشی
nasema
19 اسفند 91 8:46
سلام دوست عزیز برای سفارش تقویم با عکس دلخواه خود سری ب مابزنید فقط با2000هزار تومان یک یادگاری زیبا داشته باشد منتظر حضور گرمتون هستم
مامان تارا و باربد
27 اسفند 91 9:22
سلام عزیزم خوبی اومدن بهار و سال نو رو تبریک میگم براتون بهترین ها رو آرزو دارم تمام لحظاتتون سبز و بهاری بوس برای مامانی و قند عسلش
مامان امیرمحمد
10 فروردین 92 9:30
دستان پرنوازش بهار ، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد و زمین و درخت رازهای رنگارنگ و عطرآگین خویش را نثار نگاه ما می کنند. در سال جدید سلامتی ، سبزی ، شادی و دنیا دنیا خوشبختی برای شما و خانواده عزیزتان از خداوند بزرگ آرزومندیم.
مامانی و امیرمحمد


ممنون...خیلی زیبا بود