رهامرهام، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

تولد آشنايي

سرخك گرفتم!!!...

1390/7/17 8:58
نویسنده : مامان ژيلا
360 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

 

اين چند روزه حالم خيلي بد بود،همش بيحال بودم،همش مي خواستم بغل ماماني يا رو پاهاش بخوابم!!!  اولين بار بود كه اينطوري ميشدم،نمي دونم چم شده بود

بابايي منو 2 بار دكتر برد،بار اول خانم دكتر گفت كه دارم دندون در ميارم،تبم به خاطر دندونه.ولي دندونم هم در اومد،شدم رهام 8 دندوني،ولي حالم خوب نشد.

تا اينكه شنبه صبح وقتي خونه مامان جون اينا بودم،يهويي صورت و بدنم پر از دونه هاي قرمز شده!!!مامان جونم گفت كه رهام سرخك گرفته!!

الان هم زياد حالم بد نيست،ولي نمي دونم چرا از غذا بدم مياد! بدنم هم مي خواره....

اينم يه عكس در دوران مريضي!!!

مي بينيد چقدر آروم شدم!!!

 

راستي روز كودك رو به همه ني ني هاي گل و گلاب تبريك ميگم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آرین
17 مهر 90 17:33
سلام عزیز دلم الهی قربونت برم خاله خدا بد نده.ایشالا زودتر خوب شی پسر گلم


مرسي خاله جونم
خاله ريحون
18 مهر 90 13:53
الهييييييي! رهام جون تو رو آروم بيحال نبينم هيچوقت ايشالا. پاشو ماماني رو اذيت كن تا اونم خوشحال شه. چند روزه تو ادراه حالش خوب نيستا
مامان آیهان
19 مهر 90 11:42
سلام خاله جون، پهلوون کوچولو، تو حتما زورت به دونه های ریز سرخک می رسه. ان شاء الله زود زود خوب شی عزیزم تا مامان و بابایی دوباره خوب غذا خوردنتو ببینن و خوشحال بشن.


مرسي خاله جونم
مامان هانا
20 مهر 90 11:05
آخي رهام كوچولو مواضب خودت باش.زود ايشا.. خوب مي شه .
مامان ماهان عشق ماشین
20 مهر 90 13:47
آخی بلا بهخ دور.ایشالله زود زود خوب میشی خاله جون.
نازنین نرگس نفس مامان
23 مهر 90 1:03
اخی نبینم خاله جون معصوم خوابیدی دلم گرفت ایشالا که زودتر خوب میشی عزیزم
نازنین نرگس نفس مامان
26 مهر 90 14:16
سلام رهام جون ایشالا که خاله جون حالتون خوبه آره عزیزم


آره خاله جونم خوب شدممممممم
مامان آرین
28 مهر 90 14:02
رهام جوووون خوب شدی خاله؟

آره خاله جون مرسي

مامان پرنیا خانوم
1 آبان 90 10:04
رهام طلا چی شدی خاله
انشالله زود خوب بشی گلم


مرسي خاله جونم