رهامرهام، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

تولد آشنايي

سركار گذاشتن بابايي و ماماني

1390/6/28 8:46
نویسنده : مامان ژيلا
560 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من اومدم

اولا بگم برعكس قولي كه داده بودم روز سالگرد ازدواج ماماني و بابايي اونا رو خيلي اذيت كردم....

همش تو خيابون جيغ مي زدم ،برعكس جهت اونا مي خواستم راه برم (البته بدوم)  تازه شم وقتي خواستيم شام بخوريم مثل هميشه كلي شلوغي كردم و مجبور شديم غذامونو بگيريم ببريم خونه بخوريم...

 

 

 

 

حالا اينا بماند،2 روزي كه كنترل تلوزيونو قايم كردم،وقتي هم ازم مي پرسن "رهام كنترل كجاست" الكي زير تختو نشون ميدم مي گم "كو كو اينجاست"

بابايي و ماماني هم باور كردن اومدن زير تختو ديدن ولي چيزاي ديگه رو كه قايم كرده بودن پيدا كردن ،البته اينو بگم كه من همه دكمه هاي بغل تلوزيون بلدم ،همش دور از چشم بابايي تند تند دكمه ها رو ميزنم....

 

آخه من رهاممممم

رهام اخمو

پي نوشت:

ديشب وقتي ماماني داشت لباسارو مي ريخت تو ماشين لباسشويي ديد كنترل تلوزيون اونجاست!!!!!خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آرین
27 شهریور 90 10:08
آخیییییی عزیزم اشکالی نداره خاله جون همه نی نی ها توی موقعیتهای خاص همین کارهارو میکنن
ليلا.ر
28 شهریور 90 10:16
جيگرتو رهام


مرسي خاله جونم
ثمين
4 مهر 90 10:32
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! يه آلبوم ساختم كه توش عكساي دوستاي دنياي نفيس رو به يادگاري نگه ميدارم! اگه دوس داشتيد عكس رهام نازم رو برام بفرستين تا اونجا قرار بدم بين بقيه بچه ها!
آرش مشکی پوش
6 مهر 90 16:07
سلام به مامان رهام کوچولوی گل و دوست داشتنی. ایشالله خدا برای شما و باباش نگهش داره. تشکر از لطفتون. بازم به ما سر بزنید.
نازنین نرگس نفس مامان
7 مهر 90 1:13
بلا بلا پهلون رهاممممممممممممممم ای ول از حالا جیگر
مامان آرین
10 مهر 90 8:17
سلام، مامان رهام من با اجازه رهام رو به دوستای آرین اضافه کردم


لطف كردي خانومي
مامان آریان جون
11 مهر 90 0:52
ای جانم چه بانمک
مامان آنیتا
12 مهر 90 7:49
چه پسری ماشاالله
نازنین نرگس نفس مامان
16 مهر 90 18:49
نقاره ها ز اوج مناره وزیده اند مردم صدای آمدنت را شنیده اند زیباتر از همیشه شده آستان تو آقا! چقدر ریسه برایت کشیده اند ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، آقا امام رضا علیه اسلام مبارکباد
نازنین نرگس نفس مامان
16 مهر 90 18:50
روزت مبارک رهام جون



مرسي خاله جونم.........