رهامرهام، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

تولد آشنايي

روز پدر

1390/3/28 8:50
نویسنده : مامان ژيلا
500 بازدید
اشتراک گذاری

٥شنبه روز باباها بود...بابا مهدي هم سر كار نرفته بود.

امروز مي خواهم رسما از بابا مهدي خوبم تشكر كنم و بگم كه تو قهرمان زندگي من هستي.

بابا مهدي جونم... بابايي كه هي من به زور دستشو مي گيرم بلندش ميكنم تا بدو بدو كنم(آخه تنهائي كه نميتونم زياد راه برم!!!!! همش 4يا 5 قدم مي تونم برم)،بابائي كه وقتي خوابي، مي پرم رو سرت،بابائي كه دوست دارم موقع رانندگي بغلت باشم،باهات برم بيرون ،بازي كنم و ... خيلي دوستت دارم،روزت مبارك....

 

البته به بابا بزرگاي خوب و مهربونم بابا حسن و بابا محمود هم روز پدر رو تبريك ميگم.ايشااله سايتون هميشه بالاي سرمون باشه...

 

5شنبه روز تولد خاله خوب و مهربونم بود هورا كه من عسل اون هستماز خود راضی .كيك تولد خوردم باخاله جونم عكس هم گرفتم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رعنا (مامان سیما)
28 خرداد 90 9:58
وای چه گل پسری سلام مامان رهام میتونم بپرسم کجایی هستین؟: