رهامرهام، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

تولد آشنايي

*** تعطیلات پاییز ***

1391/9/12 10:48
نویسنده : مامان ژيلا
325 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

تو این چند روز تعطیلی ما رفتیم مسافرت.اول رفتیم پیش بابابزرگ و مامان بزرگم تهران.من شبا با طبلی که مامان بزرگ واسم گرفته بود  می رفتم دسته...اصلا هم خسته نمیشدم...

بعد از عاشورا هم رفتیم خونه عموی مامانیم تو آستارا.2 روز هم اونجا بودیم.

گردنه حیران هم تو پاییز منظره خیلی قشنگی داشت.هر جا می رفتیم,من هی می پرسیدم اینجا کجاست!!

داریم کجا میریم!

آخه خسته شده بودم همش تو ماشین بودم.ولی از اینکه چند روز بابایی و مامانیم پیشم بودن خیلی راضی و خوشحال بودم.حتی نمیذاشتم مامانیم جلوی ماشین بشینه... همش پیش خودم بود....

اینم چند تا عکس ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان رادمان
13 آذر 91 9:51
قبول باشه آقا رهام خوش به حالت كه به سفر رفتي و خوش گذروندي جاي مارو هم كه خيلي وقته سفر نرفتيم خالي مي كردي
مامان تارا و باربد
13 آذر 91 12:22
سلام مرد کوچک حالت خوبه عزاداری قبول باشه ایشالا سفر هم امیدوارم حسابی خوش گذشته باشه


مرسی خاله جون
مامان امیرمحمد
14 آذر 91 10:16
سلام عزیزم . عزاداریتون قبول باشه ... میتونم تصور کنم رهام جون با طبلش چه سرو صدایی که ایجاد نکرد ...
مامان سلوا
14 آذر 91 13:40
آفرين به عزادار كوچولوي امام حسين. خدا هميشه اونو در پناه خودش نگه داره


مرسی خاله
مامان اميرسام خان
6 دی 91 8:15
سلام كجاييد نگران شدم ازتون خبري نيست...........حال پسمل نازمون كه خوبه؟