رهامرهام، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

تولد آشنايي

*** زردي من از تو،سرخي تو از من ***

1390/12/24 9:00
نویسنده : مامان ژيلا
347 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

ديروز شب چهارشنبه سوري بود،بابا مهدي و مامان ژيلا واسم يه دوچرخه خريدن، من خيلي خوشحال شدم،كلي باهاش بازي كردم...

شب خونه مامان جون و بابابزرگ بوديم،البته من كه هروز اونجا هستم!!!

شب تو حياط آتيش روشن كرديم.بابا مهدي منو هم از رو اتيش مي پروند،مامان ژيلا و بقيه هم مي گفتن:*** زردي من از تو،سرخي تو از من ***

من كه نمي فهميدم چرا اين شعرو مي خونن...ولي آتيش و خيلي دوست دارم، البته ازش مي ترسما!!

كلي هم آبشار و فشفشه روشن كرديم،دايي مهرداد هم ازمون كلي عكس گرفت،كه بعدا اينجا مي ذارم،فعلا باي باي ....برم به دوچرخم بنزين بزنم!!......

 

*** اينم عكس دوچرخم....***

آقا رهام و دوچرخه اش

آقا رهام و دوچرخه اش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامي نسيم ( مامان ملودي )
24 اسفند 90 11:51
من واسه ني ني هاتون تقويم 15 صفحه اي طراحي ميكنم . وقتي كه سفارش بديد و پول و واريز كنيد كمتر از 24 ساعت فيلش و براتون ميفرستم . هزينه فقط 5000 تومان در قطع A5. شما بايد 13 تا عكس از بچه هاتون و به ايميلم بفرستيد . خبرم كنيد . ايميلم : NGHODSI82@YAHOO.COM اگرم خواستيد نمونه كار و ببينيد ميتونيد بريد وبلاگ دخترم .
الناز
24 اسفند 90 13:56
مبارك باشه دوچرخه ات رهام خوشگله


مرسي خاله
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
24 اسفند 90 14:00
مبارکه دوچرخه ت آقا رهام.


مرسي
مامان آرین
27 اسفند 90 8:13
بچه ها بدویین بیاین برف بااااازی
خاله ريحون
21 فروردین 91 10:25
به به مباركه رهام جون. ايشالا يه ذره كه بزرگتر بشي بچسب از يقه مامان و ازش موتور بخواه