رهامرهام، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

تولد آشنايي

✿✿✿ ماهي قرمز ✿✿✿

1390/12/20 10:18
نویسنده : مامان ژيلا
340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستاي گلم

پنج شنبه شب با ماماني و بابايي رفته بوديم بيرون،من كلي ماهي ديدم،البته پيشي هم ديدما

ولي نمي دونم چرا تا من مي دويدم طرفش فرار مي كرد ...

باباييم واسم 3 تا ماهي خريد...

وقتي رسيديم خونه من لج كردم كه ماهي ها رو بده دستم...

رهام با ماهي قرمز

نمي دونم يهويي چي شد،نايلون ماهي ها تركيد...بابا مهديم زودي اومد ماهي ها رو گرفتم انداخت تو ظرف آب...

حالا دو روزه تا صبح بيدار مي شم ميام به ماهي ها سر مي زنم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمد پارسا
20 اسفند 90 13:06
سلام ناناز خاله
فدای این گل پسل بشم من
مواظب ماهیات باش پیشی نخوره @}; - مامانی من هم با افتخار لینکتون کردم با نام رهام جون و مامانی


مرسي
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
21 اسفند 90 14:15
سلام .نازی به رهام و ماهیاش.مواظبشون باش خاله یه وقت هوس نکنن برن تو گلوت.منظورم به تو نیستا ماهیها شیطونن.
سال نو هم پیشاپیش مبارک.


مرسي خاله،سال نو واسه شما هم مبارك باشه...
خاله ریحون
12 فروردین 91 22:03
عیدت مبارک خاله، مواظب باش چشم ماهیارو در نیاری