رهامرهام، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

تولد آشنايي

*** فعالیتهای جدید من ***

1391/7/12 11:52
نویسنده : مامان ژيلا
302 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم

می خوام چندتا از کارهامو اینجا بنویسم:

اول مهر مامانی میخواست منو بذاره مهدکودک.ولی مامان جون گفت نه,امسال هم پیش من بمونه,ایشاا... سال بعد...(مامان ژیلا بعضی وقتا از مهدکودک واسم یه چیزایی تعریف میکنه,آخرش میگه دوست داری بری,منم با لحن خاص خودم میگم:آره )

اسم ماشین ها رو بلدم:

اول از همه ماشین بابامهدی:ریو

بعدش :پراید,پیکان,پژو(البته 206 رو هم از 405 تشخصی میدم!!!)

وانت و اتوبوس و کامیون رو هم از خیلی وقت پیش بلد بودم,هرجا هم که ماشین زرد میبینم میگم:تاسکی!!!

ماشین های بزرگ و خوشگل رو هم میگم: پرادو

نقاشی می کشم

نقاشی کشیدن و بیشتر رنگ زدن شخصیتهای توی کتاب رو دوست دارم,(البته اول از همه چشمهاشونو رنگ میکنم,بعدش میگم: چششو کور کردم!!!!

تو شهر بازی هم اول از همه هرچی ماشین هست سوار میشم,بعدش سرغ قطار و هلی کوپتر میرم...

آخه من ماشین رو خیلی دوست دارم.

وقتی بابا مهدیم ماشین رو تو پارکینگ پلرک میکنه,من میرم بغلش میگم : "من خودم پارک میکنم..."

رهام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان اميرسام خان
15 مهر 91 11:20
سلام ماماني
آفرين پسر باهوش و خوش تيپ
اميرسام من خيلي كم حرف زدن بلده بيشتر كلمه و تازه همه يكلمه ها رو هم ما نمبي فهميم چي مي گه؟
همه مي گن عاديه يه دفعه شروع مي كنه نگرانم؟



مامان امیرمحمد
17 مهر 91 11:10
رهام جون روز جهانی کودک و تبریک میگم پسر خوشگلم .البته من و مامانی هم با شما کودکی میکنیم پس روز ما هم مبارک.
مامان رادمان
18 مهر 91 13:03
عزيزم از اون قسمت كور كردن چشم ها خيلي خوشم اومد و كلي خنديدم

آفرين به تو پسر باهوش كه اين همه چيز بلدي

راستي قدر مامان جونتو بدون و براي مهد رفتن عجله نكن


مرسی خاله جون
مامان تارا و باربد
23 مهر 91 11:54
آفرین پسر شیطون و باهوش که انقدر عاشق ماشینه
عموی محیط بان
12 آبان 91 21:59
سلام چقده ناز نی نی تون داره شمع رو نیگا میکنه خداحفظش کنه راستی من یه وب زدم در مورد نی نی ها و محیط زیست تا الانشم خیلی نی نی حافظ محیط زیست اومدن تو وبم اولین نی نی حافظ محیط زیست ماهان کوچولو ناز ه جووووووووووون جونیه دومیش هم مانی یار جونه و..... منتظرتونم اگه محیط زیست و دوس دارین یه سر بیاین زمینی سبز میراث ما برای فرزندانمونه ممنون