رهامرهام، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

تولد آشنايي

ديگه واسه خودم مردي شدم!!!!

1390/4/8 10:41
نویسنده : مامان ژيلا
334 بازدید
اشتراک گذاری

الان دو سه روزي كه خودم از زمين پا مي شم،تند تند ميدوم،(منت كسي رو هم نمي كشم كه دست منو بگيره راه ببره از خود راضی) آخ چه حالي مي ده وقتي تند تند مي دوئي مامان جون و بقيه از ترس سكته مي كنند كه به جائي نخورم فقط بابا مهدي كه خيلي بهم اعتماد دارهچشمک .

تازه شم موقع راه رفتن هي مي خندم و هيجان دارم...

ديگه ديگه ديگه... آهان يادم اومد چند تا كلمه هم ياد گرفتم كه مهمترينش اينه كه مي گم "حمام بريم" بعدش ميدوم طرف حموم،آخه برعكس كوچيكيام،خيلي حموم دوست دارم،اونم فقط آب بازيشو نه شامپوشو ابرو

اينم چندتا عكس از رفتن به پارك(البته بگما من تو كالسكه نموندم،خودم راه ميرفتم،   مي خواستم كالسكمو هم هل بدم كه ماماني و بابائي نذاشتن)

رهام-در 11 ماهگي

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله
11 تیر 90 15:29
به به،مرد كوچك
ليلا
11 تیر 90 15:31
عمه زيبا
14 تیر 90 1:22
ببين پسر با اين سرعتي كه تو پيش ميري بگو كي بيايم جشن فارغ التحصيلي دانشگاه!!! خيييييييييلي دوست داريم